Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 1.000. Es gibt noch weitere Suchergebnisse, bitte verfeinern Sie Ihre Suche.

• Wiimms Mario Kart Fun 2017-05

Wiimm - - Mario Kart Wii

Beitrag

Ich gebe zu, dass MKW-Fun für das Online-Spielen ausgerichtet ist, und Online wird hauptsächlich Solo gespielt. Das merkt man insbesondere an den Zufalls-Auswahlen, die nur Online funktionieren.

• Wiimms Mario Kart Fun 2017-05

Wiimm - - Mario Kart Wii

Beitrag

Download-Zahlen der ersten 2 Wochen, jeweils um 22:00 Uhr CET gezählt. Morgen sollte die 1000-er-Grenze geknackt werden. Schade, dass 95% offensichtlich nur Offline spielen. Quellcode (14 Zeilen)

• Competition statistics

Wiimm - - Wiimmfi (English)

Beitrag

The next level is reached: FILTERING by type, weight and controller!! * try this: wiimmfi.de/mkw-comp/de/top100/24/253 And now I need the first help for translations. Download the file below and edit it. Add or fix translations. I'll differ the original and your edits to find out the changes.

• Multi Game Support

Beitrag

I already removed support for "FC Converter" yesterday.

• Zitat von aplumafreak500: „Here's my requests: 552 and 553 - Pro CT Pack v5 - Allow - B--- 586 - aplumafreak500's Test Region - Allow - ---- Thanks in advance! “ done

• Das neue Intermezzo ist da. Es hat nur 5 Strecken, aber alle sind einen Test wert! * Download: download.wiimm.de/intermezzo/mkw-intermezzo-2017-05-23.7z * Strecken: download.wiimm.de/intermezzo/mkw-intermezzo-2017-05-23.txt

• Multi Game Support

Beitrag

Zitat von PokeAcer: „@Wiimm I can confirm PAL<->PAL and NTSC-U<->NTSC-U works for Friend however FC converter should be disabled as it breaks at set point. GAMESTATS TCP Dummy Data means you see "Guest C" at friendlist. “ Do you mean Mario Sports Mix?

• Competition statistics

Beitrag

The competition statistics supports now different languages (in alphabetic order): * Deutsch * English (uk) * English (us) * Español (mx, Textos en inglés) * Español (sp, Textos en alemán) * Español (sp, Textos en inglés) * Français (ca, textes en anglais) * Français (fr, textes allemands) * Français (fr, textes en anglais) * Italiana (Testi in lingua inglese) * Italiana (Testi in tedesco) * Nederlands (Duitse teksten) * Nederlands (Engels teksten) * 日本語(英語テキスト) * 한국어 (영어 텍스트) Most of the "langu…

• @feeder Danke. Ich musste aber noch einen Link zu ../../../../../../Desktop/Camera.png aus der SVG entfernen.

• Zitat von feeder: „Hatte schon angefangen aber Neo kriegt die bestimmt besser hin. Meine sind mit sicherheit brauchbar aber keinesfalls 100% akkurat. Ist halt total nervig dass das ausgangsmaterial so winzig klein ist. “ Ist zwar schon lange her und dennoch fiel es mir erst gerade auf, als ich was zum Foto-Modul schrieben wollte: Die "Foto-Rune" fehlt noch. Ich würde mich über eine solche freuen.

• Competition statistics

Beitrag

New competition statistics are in progress: * wiimmfi.de/mkw-comp/us/top100/0/253 Layout is also in progress. The URL may change in the future. Some basic and already implemented ideas: * multi language support (de,us,uk); names in us and uk differ! * fast access of old competitions * descriptive names of competitions * additional rankings; other than only Top 100 The last point is important: At the moment I have implemented an "Exclude" mode. Vehicles of the Top 10 (or 25) are excluded from thi…

• Das neue Intermezzo ist da: Das neue Intermezzo mit vielen neuen Strecken, die aber eher Mittelmaß sind. * Download: download.wiimm.de/intermezzo/mkw-intermezzo-2017-05-16.7z * Strecken: download.wiimm.de/intermezzo/mkw-intermezzo-2017-05-16.txt Es enthält auch die letzten beiden Updates, die in das neue MKW-Fun 2017-05 geflossen sind, und sogar einen Textur-Hack. Es sind u.a. die folgenden Cheats enthalten: * Mein universeller Unlock-Cheat * Meine Item-Cheats für Wiimote+Nunchuck und GC-Control…

• Lest bitte die vorherige Mitteilung! Please read the previous message!

• Ich habe keine Ahnung davon und werde daher auch keine Zeit zur Entwicklung investieren. Falls jemand einen fertigen und gut getesteten Patch oder CheatCode hat, dann könnte ich ihn einbauen.

• Ab sofort spielen wir Wiimms Mario Kart Fun 2017-05 in unseren Turnieren. Außerdem beginnen wir nun 30 Minuten später um 19:30 CET (= 17:30 UTC im Sommer). From now on we play Wiimms Mario Kart Fun 2017-05 in our tournaments. The tournaments start 30 minutes later at 19:30 CET (17:30 UTC in the summer).

• Hatten wir im März täglich 2000-3000 (Sonntags sogar bis 3500) Klicks bei Google auf das BotW-Wiki, sind es zuletzt nur noch 500-600 an Wochentagen, ~750 am Samstag und knapp 1000 am Sonntag. Die letzte Wochensumme liegt so bei ~3500 Clicks. Die Tendenz der letzten 3 Wochen ist: 50 tägliche Klicks weniger von Woche zu Woche. Auch der Logo-Counter (vergleiche Vorpost) ist gesunken. In Kalenderwoche 17 lag er bei 6333, in Woche 18 bei 6960. In der aktuellen Woche (geht bis morgen Mitternacht; gena…

• Multi Game Support

Beitrag

I analyzed some error dumps for new games and found this: texasholdwii It uses binary data for matchmaking. I enabled is now. So please try again. chocotokiwii Three database members added. 2 of them are integers, but auto add defined strings. Usually it doesn't matter (It's only important for sorting and comparing). Custom Robo Arena US There are 3 classes of profiles: ACLJ, ACLE and ACLP. ACLE (USA) and ACLP (PAL) use the same matchmaking table. Friend codes across the regions must be converte…

• Collecting Error Codes

Beitrag

@Atlas A dump could help me much. And also exact time and profile id can help me to identify the problem in the logs (if it was logged).

• Multi Game Support

Beitrag

Zitat von PokeAcer: „The issue is it has two game names: nhl2k11wiiam (Auto Match) and nhl2k11wii (Regular) but they use the same secret and ID3. “ I can't find any difference between files nhl2k10wii.tab and nhl2k11wiiam.tab; and diff agreed me. So I have enabled nhl2k10wii.tab and nhl2k11wii.tab now.

• Zitat von tempestad10: „Hi Wimm, I do not know if you speak Spanish. I am very interested in your method of capturing the network traffic that you realized to understand the operation of the multiplayer on the Wii. I would like to know your tools and work something for Nintendo Switch. I would appreciate any input. Thank you for everything you have done in this community. --------------------- Hola Wimm, no se si hables Español. Estoy muy interesado en tu metodo de capturar el trafico de red que…