Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

• We planned an update after the debug function is ready. So maybe in April.

• Ich bin dabei, ein einstellbares Interface zu bauen, bei dem die Benutzer Elemente auswählen können. Was jetzt noch fehlt ist KCL, ITPT und ENPT. Hat jemand einen Cheat, aus dem wir dann die Quelle im Spiel herausfinden können? @Tock? Die weitere Entwicklung (Cheat oder LE-CODE basiertes Test-System) muss mittelfristig entschieden werden.

• Quote from SwampyGator: “Heads up: the WSZST version included doesn't work at all for me (Cygwin64). When running with the included wszst, it stalls indefinitely. When replaced with the version included in MKW Fun 2020-12, it works fine. ” I tested it with Cygwin and it worked. UI know about troubles of Cygwin with virus scanners. The scanner blovks an access until an exe is proofed, but Cygwin runs in an internal error. Here it helps a restart. Quote from Tock: “KCL Flags a(type,w,x,y,z), aktue…

• Das heutige Intermezzo enthält eine verbesserte Version des neuen Speedometers. Neben der Geschwindigkeit werden Debug-Infos über den Fahrer angezeigt. Diese können natürlich auch deaktiviert werden. * Strecken: download.wiimm.de/intermezzo/mkw-intermezzo-2021-02-24.txt * Download: download.wiimm.de/intermezzo/mkw-intermezzo-2021-02-24.txz (tar.xz Datei) Es sind u.a. die folgenden Cheats enthalten: * Mein universeller Unlock-Cheat * Meine Item-Cheats für Wiimote+Nunchuck und GC-Controller (PAL+U…

• Collecting Error Codes

Wiimm - - Wiimmfi (English)

The definition is: 205619-205625 Server under heavy load. For ranges the first code is printed.

• Multi Game Support

About trkmaniawii (Payload Too Large): I don't not really know what happened. SAKE accepts up to 3MB. The only thing I found was a wrong error message for empty payloads. I fixed this now.

• Multi Game Support

Yesterday I added 2 SAKE tables: * dental2ds tbl_main_na (84 data members) * spectro2 wii_playinfo (34 data members) EDIT: A reminder for this page: wiimmfi.de/sake-storage

• Multi Game Support

I added more data members, but not sure about the data types Source Code (21 lines)

• Multi Game Support

Quote from larsenv: “@Wiimm mmvdkds has a problem with SAKE. According to Leseratte, "the player_name column (type unicodeStringValue) seems to be missing from the tblPlayerInfo table for that game". ” Unfortunately, I don't know exactly how the table is structured. So I just added a few more members. Let's see how the table fills up. The table structure: Source Code (11 lines)

• I meant: Not sure about pause menu. While respawning is should be off.

• Quote from SwampyGator: “Doesn't have kmh, which kinda looks weird having a random floating number ” A few minutes ago I fixed it. Optionally you can add 1 fraction digit by LPAR now. The "respawning / in pause menu" issue is more a job for @Leseratte. But I'm not sure if we should really hide the display on respawning.

• LE-Code don't load

Wiimm - - Mario Kart Wii

We need your source files and your used commands to verify it. Otherwise it is impossible to give more help.

• Das heutige Intermezzo enthält eine erste Version eines neuen Speedometers von Leseratte, der auch unter Dolphin funktionieren soll. Für mich ist er absolut neu -- ich habe gerade eben nur den LE-CODE übersetzt aber noch nicht ausprobiert. * Strecken: download.wiimm.de/intermezzo/mkw-intermezzo-2021-02-17.txt * Download: download.wiimm.de/intermezzo/mkw-intermezzo-2021-02-17.txz (tar.xz Datei)

• LE-Code don't load

Wiimm - - Mario Kart Wii

Quote from Asapphire541: “when I try to patch my CT-TEXT to lecode-USA.bin why do half of the tracks slot turn into slot id 0x00? ” What should I say except: You made something wrong.

• Intermezzo kommt morgen. Ich werde auch heute nicht spielen.

• Multi Game Support

Quote from Billy549: “@Wiimm the following definitions for some reason don't have my DLS1 set even with me having files for them (please set their DLS1 accordingly): ” done. @larsenv SAKE has been a problem child for a long time, for which I simply cannot find the time or leisure.

• Quote from HolyLemon: “"Ein Fehler ist aufgetreten. Drücke den Ausgabeknopf, entnimm die Disc und schalte die WIi-Konsole aus. Bitte lies die Wii-Bedienungsanleitung, um weitere Informationen zu erhalten." ” Den Fehler hatte ich vor Jahren, als ich viel mit MKW gespielt und gehackt habe. Diese Meldung erschien aber nur bei einem der 4 Profile. Damals hatte ich einfach das Profil gelöscht und neu angelegt und schon war der Fehler behoben.

• LE-Code don't load

Wiimm - - Mario Kart Wii

Here you find a tutorial: wiki.tockdom.com/wiki/LE-CODE/Distribution_Tutorial

• Ich hatte vor etlichen Jahren mal ein Projekt, dass eine Riivolution XML liste und ein Image daraus erstellt. Es hat sich auf das Patchen von main.dol beschränkt. Basis hierzu ist das wit Kommando DOLPATCH: wit.wiimm.de/wit/dolpatch Dieses könnte man dann mit dem Wiimmfi-Patcher (Option --wiimmfi) kombinieren ... Das ist mehr eine Aufgabe von anderen, da ich schon mit anderen Projekten mehr als ausgelastet bin.

• Mario Bros

Wiimm - - Wii-Spiele

Eine Frage ist erlaubt -- und die ist hiermit erschöpft. War nur Spaß. Einfach fragen und schauen, was dabei raus kommt.